Wij zoeken jou!

Openbaar Onderwijs Houten (OOH)
Het is fijn om voor Openbaar Onderwijs Houten te werken, omdat er wordt omgekeken naar iedere collega. Dit zie je terug in een beweegprogramma dat beschikbaar wordt gesteld aan alle medewerkers, aan de begeleiding van startende leerkrachten en aan de introductie-bijeenkomst voor nieuwe medewerkers. Onze kernwaarden zijn verbondenheid, optimisme, eigenaarschap en lef.

Leerkracht groep 4

Wij zijn op zoek naar een tijdelijke, superleuke leerkracht voor onze groep 4, omdat juf Laura vanaf 12 april met zwangerschapsverlof gaat. Ridderspoor is een openbare basisschool. Je werkt in een warme school met een gedreven team en prachtige kinderen met veel talenten. Naast aandacht voor goede didactiek (Expliciete Directe Instructie) is er op Ridderspoor veel ruimte voor expressie; dans, theater, muziek en sport. Om die reden staat er een piano, is er een vakleerkracht muziek en hebben we zowel een podium binnen als buiten.

Jouw dag
Je komt om 8:00u binnen om alvast de dagstart klaar te zetten voor jouw 30 leerlingen. Om 8:10u drinken we gezellig samen thee met het team. We starten schoolbreed om 8:30u met lezen tot 9:00u en leerlingen kunnen van onze gloednieuwe schoolbieb gebruikmaken. Je plant en volgt het programma van de dag. Je werkt met Getal&Ruimte jr, Kwink, Staal en Faqta. Je bent enthousiast om groep 4 veel rust en structuur te bieden; zij vragen om een ervaren, stevige leerkracht. Jij ziet wat leerlingen van je vragen, je spreekt duidelijke verwachtingen uit en verbindt consequenties aan verstorend gedrag. Om 10:00 ga je lekker met je groep naar buiten, daar spreek je ook wat collega's. Je hebt zin om daarna voor te lezen tijdens het 10-uurtje. Fijn is dat je op maandag en dinsdag een extra leerkracht in de groep hebt, je kunt intensief samenwerken. Om 14:30u gaan de leerlingen naar huis. Jij bereidt je lessen goed voor, onderhoudt oudercontacten en zoekt contact met collega's om het onderwijs goed af te stemmen.

Functie-eisen: wat vragen wij van jou?
- Je bent in het bezit van een geldig diploma of je bent bezig je lerarenopleiding te halen;
- Je wil samen met collega’s werken aan een fijn schoolklimaat;
- Je hebt affiniteit met deze leeftijdsfase;
- Je bent bereid om vol enthousiasme aan alle (extra) activiteiten die worden georganiseerd mee te doen!
- Je bent een teamspeler, we werken intensief samen;
- Je fungeert graag als visitekaartje van onze school, bent vriendelijk voor kinderen, ouders en externen

Arbeidsvoorwaarden: wat bieden wij?
- Dat je mag komen kijken als je nieuwsgierig bent naar ons onderwijs, kom lekker sfeer proeven!
- Een enthousiast en betrokken team van collega’s
- Een schoolomgeving waarin plezier, professionele ontwikkeling en samenwerking centraal staan binnen een mensgerichte organisatie – Openbaar Onderwijs Houten (OOH)
- Startdatum: maandag 15 april (laat deze datum niet leidend zijn wanneer sprake is van een opzegtermijn)
- Wtf 1,0; fulltime
- Je krijgt bij ons een tijdelijke aanstelling tot en met juli 2024 met veel mogelijkheden om binnen OOH te blijven (parttimers ook welkom)- Salaris: inschaling conform CAO PO

Ben je enthousiast geraakt, neem dan contact op met Liane Verkooijen (directeur) via directie.ridderspoor@oo-h.nl. Neem een kijkje op onze website voor meer informatie www.obs-ridderspoor.nl. Je reactie wordt direct in behandeling genomen, er is geen sluitingsdatum waarop je hoeft te wachten. Voel je vrij om een eigen draai aan je sollicitatie te geven.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

buitenspeelmedewerker (gediplomeerd)

We zijn per direct op zoek naar een pedagogisch medewerker die de buitenspeelpauzes kan begeleiden tot eind mei 2024. Kent u iemand of bent u zelf gediplomeerd? Het gaat om een betaalde functie ma-di-do-vr 1 tot 1,5 uur (of een deel van deze dagen). Je staat er niet alleen voor; we hebben fantastische hulpouders die meedraaien op ons plein!

invalkracht

Wat wij je bieden: vacature invalpoule
OOH geeft vaste invalleerkrachten een jaarcontract waardoor er voor beide partijen continuïteit geboden wordt. Op dit moment is er dringend behoefte aan invalleerkrachten op al onze scholen. Invallers worden warm welkom geheten en krijgen een vaste plaats op één van de vier scholen, waar je onderdeel wordt van het team. OOH heeft als organisatie wat te bieden aan invalkrachten, zoals deelname aan een beweegprogramma en een nascholingsaanbod. Invallers worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met de bestuurder Annelies Smits. Voor een afspraak kun je contact opnemen met het bestuursbureau: 030-6343685. Daarnaast is het altijd mogelijk om een open sollicitatie met CV te sturen naar info@oo-h.nl.

Stageplek op Ridderspoor
Wil je graag stage lopen op onze school? Wat leuk dat je interesse hebt in Ridderspoor! Voor dit schooljaar hebben we helaas geen begeleidingsplekken meer voor (snuffel)stagiairs. We hopen dat je een andere leuke school zult vinden voor dit schooljaar, en dat je in de toekomst nog eens contact met ons zoekt. Voor het nieuwe schooljaar ben je van harte welkom!